Solen är tillbaka!

Godmorgon :)
 Äntligen har vi soool igen! När jag gick upp imorse så var det redan ljust och solen hade redan börjat komma upp på himlen.. Det blir ju så mycket lättare när det är sol, känns som om hälften av alla bekymmer försvinner på ett konstigt sätt.
När klockan ringde imorse känndes det som om jag sovit i max en timme. Jag stängde igår och öppnade idag, inte någon favorit direkt!

Idag är det möte heeela dagen lång ända till 16 för min del. Jag får köpa redbull så att jag inte somnar hihi  :)


Mina kära grannar Anna och Kelly ska till min vän Liw idag och få långa fina ögonfransar + ögonbrynsplock, kommer bli kanonbra :)

Kommentarer
Postat av: Benita

Hej gumman, förlå¨t att jag inte hört av mig, haft jätte mycket här hemma med renoveringen =) Ska försöka spåna lite i dag, men gör det så fort jag får lite mer tid =) puss på dig

2009-05-06 @ 11:30:15
URL: http://benii.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej.

Kolla in dem på http://www.have2have.se, det har en massa fina och jäkligt pridvärda skor. Jag tror jag hittade dem under rean faktiskt, de är ett par barnskor som sagt. /Jenny

2009-05-06 @ 13:09:24
URL: http://remes.blogg.se/
Postat av: annapanna

ja gissa om vi blev snygga!!! Liw är grymt bra har redan skaffat kunder till henne även om mina barn kallade mig för alien o kines...I KNOW I LOOK GOOD!!!puss o tack för kontakten det blir till och bli stammis nu

2009-05-06 @ 22:55:04
Postat av: Anonym

ja gissa om vi blev snygga!!! Liw är grymt bra har redan skaffat kunder till henne även om mina barn kallade mig för alien o kines...I KNOW I LOOK GOOD!!!puss o tack för kontakten det blir till och bli stammis nu

2009-05-06 @ 22:55:46
Postat av: Anonym

ja gissa om vi blev snygga!!! Liw är grymt bra har redan skaffat kunder till henne även om mina barn kallade mig för alien o kines...I KNOW I LOOK GOOD!!!puss o tack för kontakten det blir till och bli stammis nu

2009-05-06 @ 22:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0