Sommarkänsla!

Har precis ätit lunch med familjen! Så nu sitter jag här i solen och njuter av fågelkvitter och havsbris♥

Vi ska strax dra upp båten, den lilla bruna saken. Den läcker nämligen... Vi hade tänkt köpa en ny men den är så himla bra att lasta virke och cement i. De båtar som finns i dag i den prisklassen är för korta. Den bruna lilla båten har vi som lite slit och släng båt. Sedan har vi en vit båt som är min och min brors♥ Den kan man åka och ha kul med. Lite vattenskidor och andra leksaker har vi lekt med varje sommar :) Min bror vill köpa en större nu i sommar OCH en vattenskoter, jag säger inte nej till det härliga förslaget!

Nej nu måste jag springa ut och hjälpa till och dra upp båten.

Tjing sålänge♥

Kommentarer
Postat av: Maria

ÅH, jag bara läääängtar till ert fiiina land! Jag älskart! Puss min finaste vän!

2009-05-24 @ 20:32:48
URL: http://mariaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0