Söndag och sol!!!

Tyvärr vaknade jag av att jobbet ringde, hon hade glömt att larma av en dörr och undrade vart hon skulle ringa. Men det löste sig snabbt. Då var det bara att gå upp och göra sig iordning! Tog med mig doggisarna på en jätteskön promenad  till skogen. Jag släppte dom lösa så att dom fick springa av sig. Vi var säkert ute ca1 timme. UNDERBART♥ Solen värmde skönt och det är alldeles knallgrönt i skogen!!

ÄLSKAR denna låt!!! Den kommer bli en sommardänga på radion och alla uteställen♥ Den är sexig, kvinnlig och sen är det tryck i låten den ger energi!!!


Nu ska jag gå in och väcka min älskling sen blir det en lunch promenad i solen. Ska åka in och lämna Greta senare till Liw och i samma sväng ska jag träna på SATS globen, förhoppningsvis följer min älskling med♥

Tjing sålänge♥

Kommentarer
Postat av: C

Har följt din blogg ett tag o tycker den e såå bra. Men, du ska ju gifta dig snart, vill höra om bröllopsplanerningen :) Kram!!

2009-05-17 @ 13:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0