Svullna vader och en trött kropp...

Sådär ja nu var man äntligen hemma från jobbet, 12 timmar senare och har missat en hel dag i sooolen...
Mina vader är svullna av att ha stått upp så mycket och min kropp är trött och seg just nu. Ska få i mig någonting att smaska på och sen slöglo lite på tv innan jag somnar in i min drömvärld långt bort♥

Imorgon är det dags igen för lite träning med min PT och sen jobba, jibba, jobba ända till 22 :) Blir som sagt lååånga dagar innan min semester. Jag tränade 3ggr med min PT förra veckan, jag har fortfarande sjukt mycket träningsvärk och jag kan inte sträcka ut mina armar rakt... Den där Nicklas, han får mig att göra sjuka saker, hahaha :)

Isak och Greta njuter i solen♥


Köpte två snygga kökshanddukar i helgen. Hittade dom på ICA för 40:-/st
Me like♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0