Sydpoolen :)

Då har vi varit i Sydpoolen och badat! Vi tog med oss grannen Eddie också :)





Efter att både Johan och Eddie övertalat mig så var det dags att prova banan.. Några ggr blev det men sen stod jag gärna brevid och tittade på när dom åkte. Jag satt fint i banan och tyckte det var ganska OK, medans dom började lite försiktigt men sen slutade det med att dom kastade sig i banan och försökte komma på alla sätt som gjorde att det skulle gå fortare hahaha :)





Min älskling ska ju tävla i ALLT!  Och självklart hittade han en klocka på väggen som gjorde att man kunde se hur fort man åkte.. Och han skulle ju absolut ta rekord på sydpoolen :) Och Eddie hängde på!


Så varje gång dom hade åkt så såg det ut såhär.. Snabbt titta på klockan! Johan satte rekord, såklart! Och Eddie`s mål var att komma under 10sek vilket han tillslut gjorde!!! Så då köpte jag en chokladboll som pris till de båda plus att det blev glass i stora lass :)



En hel lyckad dag!


På kvällen var det dags för amerikanskfotboll..


Tyresö var så jäkla nära att vinna..men tyvärr så var det världens sämsta domare som INTE gjorde sitt jobb!!! En mycket sur pojkvän som man INTE ville störa..


Andreas satt brevid och åt McDonalds, gissa om Isak var sugen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0