Videoklipp på min Älskling!



Alla som känner min älskling blir inte förvånade av detta men ni som inte gör det, såhär har jag det jämnt!
Vi var på landet i påskas och myste. Alla satt inne och pysslade med sitt..men Johan hade tråkigt och kommer inspringandes och frågar vart kameran är. Han tar den och är borta ett tag. Kommer sedan in och säger till mig: Titta vad jag gjort! jag skrattade så mycket att jag höll på att kissa på mig hahahahaha :) Man ser inte så bra förns i slutet av filmen men det är ganska brett mellan det lilla huset och berget. Han är på baksidan av våra hus på landet och förrådet han hoppar ifrån förvarar vi ved i..
Mamma och Pappa såg också filmen och skrattade gott :)
Han är för söt min älskling♥ Alltid är det nått som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0