Vilken cool och sexig bil!!!

Träffade min b-friend Maria idag, ÄNTLIGEN! Hon kom och plockade upp mig i deras nya bil som dom köpte förra året. Jag är lika lycklig varje gång jag åker med. Jag är ju en sån som älskar bilar, motorcykylar och båtar ja allt som går fort kan man säga :) Så denna bil är fantastisk. Den är maffig och ser cool ut, me like♥
Maria och jag höjde volymen och åkte iväg! Det dunkade fint i den kan jag säga...
Jag hymlar inte med att man känner sig lite sexig och cool när man åker runt. Jag och Maria har superkul när vi glider runt hihi :)

Jag stallde min fot på så att ni kan förstå vilka däck och navkapslar Mac har köpt, gigantiska!



Vi tog en mysig frukost♥




Vi gick in i min favvo butik i nkpg nämligen Casa Nova♥ Maria och Maria ska på dop imorgon och present skulle inhandlas. Blev mycket lyckat tillslut och själv köpte jag en doftpåse som jag ska ha i hallen hemma! I denna butik finns ALLT du kan tänka dig i inredningsväg. Du hittar även kanonbra presenter och självklart massor med smask till en själv♥



Det finns även en helt underbar blomsterbutik i nkpg. Och den var vi ju tvugna att gå förbi så att jag kunde få smygtitta lite. Tur att lönen inte har kommit ännu..hihi :)



Sen satte vi på hög musik och for hem♥



Tack underbara älskade Maria för en fantastisk morgon, nu är jag laddad med energi igen♥

Älskar dig!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0