Vilken värme och klarblå himmel!

Vilken fantastisk dag detta kommer bli, om man tänker vädermässigt! För min del är den inte lika rolig..jag jobbar nämligen från 10.00-20.00. Jag vill inte ens tänka på all underbar sol jag går miste om..suck! men jag fick ialf en liten härlig promenad imorse med Isak, synd bara att jag inte kunde fortsätta att gå och timmarna gick.
Nej det är bara att bita ihop och jobba på. Förhoppningsvis så blir även nästa vecka och framförallt helgen kanon, då ska jag njuta ännu mera när jag är i skärgården♥



Måste göra mig iordning nu insåg att jag inte vet när bussen går.. Gjorde en kanongod smoothie på jordgubbar, proteinpulver med vaniljsmak, sojamjölk och tropisk jouice :)

Ha nu en FANTASTISK bra dag i solen, ni som kan!
NJUT!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0