Hämtning på dagis

Då har jag hämtat Elli och Minos för första gången på dagis helt själv. När jag kommer in på dagis så säger fröknarna mitt namn, jag frågar hur dom kan veta det och då säger dom att Elli har pratat heeela dagen om mig! Och Minos har pratat om Isak hahahaha vilka charmtroll♥

Väl hemma blir det lek och bus medans jag gör lite käk. Sen tappar jag upp ett bad, de bara ÄLSKAR att bada hos oss, så i med skum och badbomb och en massa hinkar och spadar sen är det fullt ös medvetslös som gäller! Slut på badandet är det när dom ser ut som 2 små söta russin♥

Packade ner dom små trollena i vagnen med ett tjockt täcke och ringde på hos grannen Anna. Sedan tog vi en kvällstur med barnvagnen och dogsen i regnet. Gick hur bra som helst! De somnade sött♥
Nu ligger de och sussar gott i sängen tillsammans med Isak.

Själv försöker jag stressa ner efter 12 dagars jobb i rad och bara omställningen på att jag har slutat och börjat ett nytt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0