Höstmys fix

Var och storhandlade mar igår med grannen Anna, vilket är alltid lika roligt då vi sprnger runt som yra höns och fyller vagnen väldigt snabbt med en massa god mat :)
Vi stannade till på euroshop, en bra och billig alltialla affär! Köpte en lykta som man kan ha både inne och ute. Tanken är att jag ska ha den ute men det blir nog att ta in den på kvällarna då jag inte vill att den ska bli snodd under natten...
Nu längtar jag till att man ska plantera om krukorna och göra det ännu mera höstmysigt♥


Kommentarer
Postat av: annapanna

åh vad fin den blev nu vill jag oxå ha en...får bli till nästa vända då..javisst är det skönt med en massa mat hemma o slippa springa till affären bara öppna frysen o välja..me like!! t o m Johan uppskattar nog det även om ham hummma lite.haha

2009-11-01 @ 13:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0