IKEA shopping

Vaknade imorse ganska seg men ändå helt ok. Tog en sväng med Isak, kan säga att detta slask väder är det sämsta vädret då man har hund. Man kan torka av hunden tusen ggr och ändå är det fullt med grus i lghten: Kan även säga att dammsugaren står framme för jämnan nuförtiden hmmm...

Jag och Anna åkte till IKEA vid lunch för att köpa lite ljus och min efterlängtade vita bänk :)
Den är bara sååå fin!!! Kan säga att det blev hen hel del ljus♥
Kidsen var i leklandet under tiden och sprang omkring och hade hue kul som helst!
Men jag måste få säga att jag och Anna var duktiga, vi var endast på IKEA i ca 1timme, det måste vara rekord!
På bussen hem började både Elli och Minos att bli trötta, då var det tur att fröken Anna var med för ojojoj vad hon kunde sjunga sånger och hitta på roliga saker på den tråkiga bussen.
Väl hemma tittade Kitty och Aurora förbi för att leka lite inne hos oss.

Sen kom Ullis och Miqe för att hämta hem de små liven, man känner att man varit igång dessa dagar så det ska bli skönt att gå och lägga sig nu. Men det är ändå lite tomt...

Imorgon börjar mitt nya jobb, tjoho!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0