Inredningsidè :)

Tittade runt lite på några inredningssidor och nu vill jag byta ut hur mycket som helst hemma.. Åhhh vad jobbigt! Fast sjukt kul och få fixa men att behöva släpa hem och fixa alla prylar, det kostar ju en hel del :)

Sovrummet kommer få en ny tv-möbel och ovanför sängen kommer jag att vilja hänga vita fotoramar med svartvita kort i eller så ska jag ha en tavellist..hmmm har inte riktigt bestämt mig ännu.

Jag vill ha nya vita linnegardiner i köket.

Sen ska jag fortsätta att storstäda i lghten som jag påbörjade i förrgår. Det blev många rundor till grovsoprummet kan jag säga. Jag är duktig på att köpa nytt till hemmet men även duktig på att slänga och INTE spara!

Det värsta med när jag får en idè är att jag vill förändra allt NU, gärna för 15min sedan!
Det liksom pirrar i kroppen och jag vill sätta igång direkt och bara fixa och småplocka, ÄLSKAR känslan av att ha någonting nytt i hemmet och att det är städat och fräscht runtomkring mig.

Dessa ramar hittade jag på IKEA för 39:-/st finns även en storlek större för 69:-/st
Det får nog bli denna godbit♥



Tv-möbel heter Liatorp och är från IKEA 1800:-
ÄLSKAR denna! Vi har samma serie i tv-bänk och vardagsrumsbord.
Man ser inte det på denna bild men det är 2st lådor till också :)


Nu vill jag till IKEA och shoppa
♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0