Johan är galen i bullar!

Johan berättade att söta grannen Anna varit inne och lämnat bullar till honom. Då ska ni veta att Johan är GALEN i kakor och bakverk! SEn hade hon kommit in lite senare och lämnat fler :)

När jag kommer hem vid 23 så sitter Johan i vardagsrummet och spelar och jag bara ser en hög med bull papper...

L =jag
J =Johan

L: Finns det nån bulle över till mig?

J: Nej tyvärr..helt slut.

L: Men kom inte Anna 2ggr med bullar? Vart är dom?

J: I min mage :)

L: Så du har ätit upp ALLA bullar utan att spara EN till mig?

J: Jag spelade spel och bestämde att varje gång jag dör så får jag ta en bulle..
Och som du ser dog jag väldigt många ggr... :(


Jag skrattade så otroligt mycket när han sa detta. Min sötaste Johan♥


TACK Anna för att du underhåller min Johan när jag jobbar så att jag har en glad karl att komma hem till när jag slutat jobbet :)
(Hmm meningen kan ju tolkas fel märker jag nu...)


Kommentarer
Postat av: annapanna

o för att förklara det hela för resten av bloggvärlden så göder jag bara upp han nothing els!!men såå älskar jag att baka o jag vet att han älskar att äta godsaker så den grannkombinationen är bra!!ska testa lite nytt till julen så han får nog lägga lite tid på träning framöver hihi

2009-11-18 @ 17:41:32
Postat av: linnsan

Jag och ahn behöver ändå komma igång ordentligt då vi snart ska stå i kyrkan :)

2009-11-19 @ 07:28:56
URL: http://linnisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0