Ledig måndag

Tjingeling!

Idag har jag en ledig dag..tänk jag är LEDIG! När var jag det sist..hmmm...

Började med att ta en skön promenad med hundarna sen tände jag ljus runt om i lghten då det ger mig lugn och en skön känsla av julstämning. Det är sååå skönt att vakna upp i en städat lght och tända ljus♥

Fast som vanligt har jag tusen planer, först har jag tvättat ALL vår tvätt vilket gör att det doftar nytvättat i hela lghten. Sen väntar jag nu på att Johan ska vakna för att vi ska storhandla och åka förbi IKEA, har lite saker på min lista som vi behöver ha. Sen kl.19 bär det av till en utb med några från jobbet.
Sen snabbt i säng då jag ska vara i Farsta kl.07 imorgonbitti.

Japp det var min lediga dag det :)

Hoppas ni får en FANTASTISK måndag♥


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, mitt lilla hjärta du är ju för fin! ;) Ja, den är ju super söt!!! Vad skönt för dig med en ledig dag gumman, det är du väl värd!!!! Puss

2009-11-30 @ 22:24:21
URL: http://mariaslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0