LekParadiset i Tyresö

Jag, Minos, Elli, Johan, Anna, Cattis, Kelly, Markus, Aurora och Kitty gick till LekParadiset i Tyresö!

Gissa om det var spännande!
Vi var där i ca 3tim och svetten bara rann ner på dom små liven.. Vi fyllde på med dricka i deras små strupar och sen på igen :)
Johan och Markus hade nog lika roligt som alla barnen, de lekte och sprang runt. Det enda Minos och Elli pratde om sedan var att de ville vara med Johan.
Vi hade tagit en promenad ner med vagnarna och Johan hade kommit efter med bilen och nu när vi skulle hem så frågade Johan om Elli och Minos ville åka vagn hem eller bil med honom...gissa vad svaret blev efter en den här dagen hihi :) Så Johan stoppade in Elli där fram och Minos fick sitta i knät och köra bilen hem!
Själv tog jag och Kelly en promenad hem med vagnarna. Johan och kidsen kom sen och mötte upp oss för de skulle gå på en kvällspromis med Isak.
När de kommit hem sa de att de visste att jag var mörkrädd.. Jag fråga hur de visste det och de sa att det har varit i den mörka trollskogen med Johan och klättrat i berg och de skulle jag aldrig våga hahahaha :)
Om sanningen ska fram så hade jag aldrig gått där själv...
Så imorse när jag skulle ta med dem ut så frågade de hela tiden om vi skulle gå till den mörka trollskogen!
En sak är säker, den dan vi får barn så vet jag att jag kommer ha en väldigt lekfull pappa till barnen♥







Sen åt vi middag tillsammans och sedan bjöd vi in Kitty och Aurora på skumbad inne hos oss. Så 4st små trollungar röjde runt i badrummet med en massa skum och leksaker, snacka om en hel dag med lek och bus!!!

Alla fick ren pyjamas och blöja och en liten godispåse för att smaska i sig framför en film som Johan fixat fram. Jag kan säga att dom sussade gott♥


Ännu en härlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0