Personlighetstest hos polisen


Min karl kom hem idag och har varit på utbildning... Mindre roligt då min sötis vill vara med där det händer men men. De hade fått göra ett personlighetstest som jag också såklart ville göra. Man räknade sedan ut var man låg och kunde därefter se viken person man är.


Följande person blev jag:

Utåtriktade, accepterande, vänliga, trivs med det mesta och livar upp andra med sin glädje. Tycker om när det händer saker - och ser ofta till att det händer!
Vet vad som är på gång och deltar gärna aktivt.
Har lättare att minnas fakta än att bemästra teorier.
Kommer bäst till sin rätt i situationer som kräver sunt förnuft och praktiska färdigheter visavi andra människor.

Följade person blev Johan:

Praktiska, realistiska, håller sig till fakta. Har ofta en naturlig fallenhet för affärer och teknik. Inte intresserade av abstrakta teorier, vill att inlärning ska ge omedelbat tillämpbara och direkta resultat.
Tycker om att organisera och leda aktiviteter. Är ofta goda administratörer, beslutsmässiga, snabba på att sätta beslut i verket och ta hand om rutinmässiga detaljer.


Det sjuka med resultaten är att det faktiskt stämmer på pricken, lite läskigt!
Men man kan också se varfö vi tjaffsar och varför vi trivs ihop♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0