Presentation på nya jobbet!

Min morgon började vid 05.30 då Elli och Minos tyckte att vi skulle upp.. Det var bara att sätta på en film och krypa till kojs igen. Efter ca 45 min kom dom och kröp upp i sängen och där somnade vi alla 3 om tills klockan blev 08. Då var det dags för frukost och en morgon tur med Isak♥
Jag fick som vanligt super bråttom och Kelly kom förbi och tog barnen och började gå mot centrum. Själv kom jag strax efter och sprang hela vägen till centrum för att möta upp Maria. Jag skulle nämligen presentera mig inför mitt nya team på mitt nya jobb!
Medans jag var där och träffa de fantastiska tjejerna var barnen med Kelly och hennes dotter och Anna kom ner lite senare också. De hade satt dit en kamera så att det såg ut som om man stod i ett akvarium och gissa om barnen tyckte det var kul. När jag mötte upp dom 45min senare hade de även hunnit börja fika :) Tänk vilken fantastisk hjälp jag har bland mina grannar!
Vi tog en sväng bland alla affärer i centru,m och självklart var jag tvungen att köpa lite nya kritor, målarböcker och en liten leksak var. Hittade även en varsin mössa till dom, en rosa Hello Kitty med några stenar på och en svart mössa med en tiger på:) Var bara tvungen!

Sen besökte vi kina restaurangen det blev jag, Elli, Minos, Anna, Kelly och Aurora. Smask för magen!
Dax att bege sig hemåt då Isak behövde gå ut. Vi gick över till Kelly för att göra lite lasagne ihop. Barnen underhöll sig med att leka med trolldeg som snälla grannen stått och gjort till dom :) Jag har som sagt världens bästa grannar som ni märker♥
Medans maten stod i ugnen busade alla 4 barn omkring och lekte, Aurora och Elli hittade snabbt varandra och lekte fint ihop även Minos kunde vara med på ett hörn. Men sedan hittade han alla bilar som Kelly har hemma som är så stora som man kan sitta och åka på, det blev en riktig höjdare.

ÄNTLIGEN var maten klar då det kurrade i alla magar!!! Smakade riktigt bra.
Jag tog en kvällspromis med Isak medans alla barnen for runt som yra troll och lekte på inne hos Kelly.
Sen tappade jag upp en skumbad och de båda fick välja en varsin badbomb som dom skulle ha med sig i badet. Dom tycker verkligen att det är sååå roligt att bada, känns bra :)
Efter bad blev det blöja och pyjamas på och en mysig filt framför filmen Blixten, tog ca 10min innan båda sussade gott i soffan... Inte så konstigt kanske efter en sånhär dag. Dom kommer nog drömma sött♥

Ska själv krypa till säng strax, ska bli skönt att få somna innan 12 förhoppningsvis...

Hoppas er fredag varit kanon!

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0