Sista dagen på SATS!

Nu har jag jobbat sista dagen på SATS..känns lite konstigt. Har ju varit mitt "hem" i lite mer än 2år!
Fick en jättefin blombukett av 3st gruppinstruktörer: JiaHwa, Amad och Niklas TUSEN TACK det värmde♥
De bjöd även på tårta (en rosa såklart) och kaka. Fick en blomma till men den lät jag vara kvar, hämtar den på måndag kunde inte få med mig den idag.


De 2st rosa ljushållarna har jag fått av en kollega, riktigt fina när det är mörkt i rummet♥

Första julpyntet är uppe, en julstjärna i köket!
Åhhh vad det är mysigt med jul, längtar så till när man kan pynta i hela lghten :)


Jag ÄLSKAR ljus och tycker man ha tända ljus året om!
Varje morgon tänder jag ljus fast klockan endast är 05 och jag har bråttom så ger det mig en liten känsla av lugn och då börja min dag bra!
TIPS: Ha alltid ett doftljus som du tycker om och tänd det så doftar det gott i hela lghten eller huset♥


Nu börjar nya äventyr för mig och jag är REDO!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0