Ullared...!

Japp då har man varit i Ullared för första gången... Jag kan säga att det var sjukt mycket folk och kundvagnar överallt!!! Men vi hade jättetrevligt och ojojoj vad jag skulle kunna shoppa ÄNNU mer! Det finns ju hur mycket som helst som jag lätt skulle vilja ha :)

Jag är nu ialf 5000:- fattigare och har även fyllt på mitt ljusförråd till i vinter...
Kundvagnen blev överfull med grejer som jag plockade på mig, känndes bra!



Förstår bara inte hur vi fick in allt i bilen bara...


Min fina vän Maria ska ju ha en liten bebis snart och då hittade jag denna fina filt 1x1m. Den är såååå otroligt len och mjuk! Sen även en kanonbra bok att läsa!



En heldag på Ullared och i en bil, helt OK!
Vill tillbaka igen :)


Kommentarer
Postat av: Maria

finaste! tack snälla för alla fina saker, du ärunderbar!! puss

2009-11-09 @ 10:11:11
URL: http://mariaslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0