Vinter Pyssel

ÄNTLIGEN kan man börja julpyssla :) Som jag har längtat!
Igår började jag att yra omkring här hemma och storstäda. Jag fick ett ryck och började möblera om också...blev riktigt bra.
Har börjat sätta upp lite lite julpyssel, jag är ändå lite känslig med för mycket pynt..har nog fått det från min mamma :) Men lite måste man få upp så det blir den där härliga julkänslan, myskänslan!

Jag har bytt ut ljusen mot doftljus äpple/kanel, även tagit bort mina blockljus och satt dit vita glittriga blockljus, min vita ljuskrans är uppe liksom min nya stjärna i fönstret. Så nog är det lite stämning här hemma.

Jag ska ta en sväng på stan nån dag för att se om jag kan hitta lite mer juldekoration :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0