Barnvakt åt Kitty och Aurora!

Kitty och Aurora kom hit vid 15 tiden igår för lite bus och mys♥

Vi började med att baka lite kladdkaka..en till oss och en till mamma Kelly och Markus såklart som dom kan ha och smaska på idag :)



Det var bus och mys hela dagen och kvällen lång!




Inget gråt inget skrik..fasiken så skönt!
Aurora somnade snabbt i vår säng medans lilla Kitty gärna ville gå ut till Johan och titta vad han gjorde.. så jag packade ner henne i vagnen med ett stort täcke och tog en sväng och mycket riktigt efter ca 15 min sov hon som en prinsessa så väl hemma igen flyttade Johan över henne till vår säng.



Kitty vaknade till vid 02 så jag blandade lite välling och hon somnade efter bara några minuter..sen var det dags vid 04 och då var ddet blöjbyte och lika snabbt somnade hon igen sen var det inte dags förns vid 07.30 så då blev det lite frukost och bus♥


Kommentarer
Postat av: annapanna

bra att ni tränat med olika barn så ni vet vad som väntar...MEN kan inte förstå att ni inte vill ta hand om o gosa ner Ralle sådär mysigt i sängen hahaha

2009-10-11 @ 13:07:29
Postat av: Benita

Åhh sötnosarna =)

2009-10-13 @ 08:36:22
URL: http://benii.blogg.se/
Postat av: Stefan

Tack för att ni tog hand om mina barnbarn och det verkar som dom haft en underbar dag med er

2009-10-14 @ 08:48:57
Postat av: Linnsan

Japp dom var sååå snälla!



:)

2009-10-14 @ 19:01:44
URL: http://linnisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0