BodyPump nr71

Fy faan vad jag är helt slut psykiskt och fysiskt och då har jag bara börjat... Nu har jag 2dagar kvar att köra gärnet på :)

Jag knackade dörr i hela huset och försökte få nån att hjälpa mig med att fixa in låtarna på min ipod..men icke! Så jag ringde Ullis och vips efter mycket om och men så har jag nu låtarna på min ipod.

Verkligen SUPER tack!!! Vad hade jag gjort utan dig?!
♥♥♥

Kanonbra utbildning med en fantastisk instruktör som inspirerar :)

Nej nu tillbaka till att stå framför tvn och öva, öva, öva..jag har dammsugarstången och två flaskor som jag övar med, man tar vad man har!

Njut av fredagen, det lär bli en låååång kväll för mig. Jag her mig inte förns det sitter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0