GRATIS massage!!!

Åhhhh vad glad jag blev när min söta Ullis kom förbi jobbet idag och hade med sig olja...ja för att ge mig massage då alltså ;)
Hon knådade och masserade hur länge som helst och jag kan ju säga att det gjorde piss ont! Jag hade både knutor och var stel, för vem orkar stretcha efter sina pass?! Sen beror det ju på att man spänner sig och är stressad såklart...

Det var ialf kanonbra! Hon är liten men grymt stark i nävarna och hon är superduktig. Jag var helt avslappnad och kände mig lite lättare i kroppen.
Vi lånade massade bänken som vi har i ett rum på jobbet. Tur att ingen kom in för dörren var olåst och hade nån kommit in hade dom sett en sittandes i enbart byxor (jag) och med tuttarna i vädret och en Ullis ståendes över mig i sporttopp knådandes på mig. Tänk vilken härlig syn hihi ;)

Super TACK fina Ullis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0