Nervositeten kryper i mig!


Inte förns NU börjar jag känna av att nervositeten börjar komma inför imorgon...
Nej det gäller att andas och jag kan ju faktiskt bara göra mitt bästa!

Har kollat på lesmills hemsida om BodyPump utbildningen så att man är lite förbredd inför imorgon. Sen kommer jag stå här imorgon kväll med en sopkvast och öva inför uppvisningen som är på lördag och söndag... Ojojoj vad jag känner att min puls ökar då jag bara pratar om det ;) Det ska verkligen bli superkul!!!
Trist bara att jag inte kommer att gå med nån jag känner :(

Schema inför imorgon följer:

♣ 08.30 Introduktion
♣ BodyPump pass
♣ Les Mills Hörnstenar
♣ LUNCH
♣ Les Mills Hörnstenar
♣ 16.00 Summering




Jag hoppas INTE vi är så här många som ska utbilda oss samtidigt...hahahaha!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0