Nikki Sixx berättelse...

Som jag berättat förut så har jag läst boken om bandet Mötley Crue som var helt FANTASTISK!!! Jättespännande historia om hur bandet kom till och hur olika bandmedlemmarna såg på saker och ting men framförallt hur deras liv förändrades pga kändisskapet...

Men nu har ju bandmedlemmen Nikki Sixx skrivit sin egen berättelse om hur hans liv har varit då han har levt som en missbrukare till stora delen av sitt liv... En jättespännande läsning kan jag utlova för den som ger sig in i boken. Jag kan INTE sluta läsa kan jag säga!
Nikki Sixx har skrivit dagbok under hans missbrukar period i princip varje dag och de är dessa anteckningar man får följa, plus att hans vänner har skrivit kommentarer hur dom upplevde honom under denna tid.



Bokomslaget!


TACK Anna för boken♥


Kommentarer
Postat av: annapanna

varsågod den är du sååå värd!!

2009-10-10 @ 22:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0