Packa Träningsväskan :)


Nu ska jag börja packa träningsväskan och se till att ALLT är klart inför imorgon. Inte kul att starta dagen med att jag har missat något..

Att packa ner i väskan:

♣ I-pod/mp3-spelare

♣ Flera ombyten med träningskläder och överdragskläder, för du KOMMER att svettas.

♣ Packa med dig snacks i din favoritform, mycket träning kräver påfyllning av energi! 

♣ Tillgång till dvd-spelare på kvällarna 

♣ Papper, penna och hänglås 

Så nu MÅSTE jag sätta igång och packa för det vore trevligt med lite sömn också :)

Sussa gott alla fina
♥♥♥


Jag köpte denna rosa fina, men tyvärr så funkar den inte av nån anledning vilket gör mig jäkligt förbannad!
Men jag ska se om man inte kan lämna in den nånstans...
Jag vill ha min ROSA söta..nu har jag en grön och ful :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0