Samarbete A och O

Samarbete på hög nivå! (långt inlägg)

I helgen åkte vi ner till landet för att ta det lite lugnt, jag hade legat sjuk hela veckan i halsfluss och mega förkylning och Johan började känna sig lite dålig..
Väl framme vid färjan så missade vi den med 1 minut fatta 1 MINUT!!! Tror ni att vi var irriterade?! Men vad ska man göra, det är ju bara att vänta.. Så eftersom vi nu hade 30min på oss innan nästa färja så tog vi med Isak till skogen och lekte runt lite. Johan sprang och gömde sig några ggr så fick Isak leta reda på honom, Isak ÄLSKAR att spåra och söka så han var lyckligast♥

Sen hör vi färjan närma sig så vi sprang tillbaka till bilen och skulle precis åka på igen men då märker Johan plötsligt att han inte hittar sitt headset till telefonen! Men åhhh sååå typiskt Johan...

Så han vill att vi stannar kvar och försöker hitta den och tar färjan som kommer efter, och världens bästa flickvän som jag är så ställer jag självklart upp ;)
Så åter igen ser vi färjan lämna oss...

Men hur i helvete ska vi kunna hitta ett litet headset i skogen så som vi sprang omkring!
Men smarta som vi är så kom Johan på att om han sätter på telefonen och går omkring i området där vi var så borde man kunna se när headsettet kopplas på i telefonen. Så där gick han omkring och mycket riktigt tillslut så hade vi ett område på ca 10m där headsettet borde finnas. Så nu hade vi ett mindre område att leta på, men fortfarande så befann vi oss i skogen med pinnar och högt gräs överallt!
Sen kom jag på att om jag ringer till Johans telefon och han svarar samtidigt så går han i gräset då borde jag höra om han är i närheten av headsettet eftersom det ligger och är igång nånstans i gräset. Så jag lyssnar med stora öron och mycket riktigt hör jag att att börjar närma sig så tillslut har vi ett område på 1m att leta på. Och då vet både Johan och jag att det är jag som ska leta då jag på något konstigt vis alltid hittar alla saker. Så Johan visar området på 1m och jag hittar det lilla headsettet inom 10sek!

Men fy faan vilket samarbete! Vi båda var helt stirriga efteråt och kunde inte sluta prata om hur vi lyckades hitta ett litet headset i skogen!!! Snacka om att vi använde varandras talanger,
 we are ment too bee together♥


Kommentarer
Postat av: Benita

Naaawww va gulligt =)

2009-10-09 @ 16:10:14
URL: http://benii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0