Tanorexia!

Japp jag har tanorexia eller vad man nu kan kalla det. Vad det betyder är att man solar ofta i solarium och är solen framme så är man ute och bränner på. Och ja jag ska inte förneka sån är jag... MEN jag har blivit mycket bättre! jag har ju skrivit om det förut men jag skriver igen bara för att jag ska påminna mig själv om vilken korkad idiot jag är som solar solarium. Idag skulle jag gå ner och handla frukost och jag kunde inte motstå att smita in och sola lite på vägen hem då det ligger precis mittemot ICA. Åhhh jag som inte skulle sola!!!

Igår satt jag och fick fina naglar och brevid mig satt min Ullis♥ och vi började prata om just detta. Jag sa att hon också hade tanorexia men hon tvärneka och påstod att hon inte hade solat på länge och då var jag snabb och påminde henne att hon var och sola i förra veckan..för att inte tala om hennes brun utan sol krämer! Men det ska hon ha ett stort + för, jag smörjer in mig lite då och då men jag måste bli bättre då jag kanske undviker solariet mer och det är mitt mål. Det blir till att ringa Ullis och be om en till brun utan sol flaska ;)

Sen har jag ju min solkompis och tanorexia vän Anna också och det hjälper ju inte att vi bor grannar :)
Men jag tycker att man ser så jäkla mycket fräschare ut när man har lite färg på kroppen, jag förvandlas ju till ett spöke annars...

Nog om detta nu, måste börja göra iordning mig nu då bussen til jobbet går om 20min.

Ullis ska komma förbi då hon måste prata av sig lite tror jag.
Fick ett sms av henne pecis: Jag är så jävla arg...på ? vem annars!

Jag skrev tillbaka att hon ska andas och räkna till 10 sen kan hon komma och berätta allt och lätta sitt hjärta för mig :)


Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej söt...



Nu har jag oxå en ....



Hörs imorgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0