Äntligen framme på landet!

Åhhh vad mysigt nu är jag ÄNTLIGEN framme på landet. Vi åkte direkt efter jobbet igår till nkpg för att gratta Hilda som fyllt år. (Hilda är Johans syster dotter) Hon fick nya skor, ansiktsmålning och sen fick hon även nagellack och mönster som man sätter på naglarna. Hon har velat ha det jättelänge då hon sett mina naglar. Jag gjorde iordning dom igår men hon gillade att pilla på dom så jag kan tänka mig att de inte hålle så värst länge..hihi♥
Sen på kvällen åkte vi ut till landet för att vakna upp härute som är det BÄSTA!

Idag vaknade jag upp till strålande sol och ett stilla hav, kan det bli bättre?!

Nu blir det frukost och sen ska vi åka till ett ställe där vi kanske ska ha bröllopsfesten. Vi har bestämt möte med ägaren och kökschefen vid 13 för att prata om vad dom har att erbjuda. Vi ska nog passa på att ta en lunch också :)

Jag blir alltid lycklig av att få komma hit och bara vara och njuta... Få känna lugn♥


Godmorgon på er och hoppas er fredag blir fantastisk♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0