Dagen börjar med träning!

Japp vaknade till vid 07.30 av att söta Isak ville ut men tack och lov gick Johan upp och tog första promenaden så jag kunde sova till 9. Sen var det bara att gå upp och klä på sig träningskläderna. jag och Johan började nämligen morgonen med en joggingur och sen körde vi intervall träning i pulkabacken. Vi sprang upp allt vad vi orkade och gick ner. Det brände fint i låren kan jag säga.. I helgen har jag varit duktig (man måste få berömma sig själv lite) då jag på lördagen tränade med Elisabeth och hennes muskelpass vid 11 och igår körde jag BodyPump vid 10.30. Så nu känns det som om jag kommit igång bra med träningen efter sommaren. Nu ska jag hålla i detta också :)
Imorgon väntas boxning med Ullis♥ Fy faan vad boxning är bra träning och kul!

Nej nu måste jag börja göra mig iordning för strax väntar jobb för min del ända till 22.15... Åhhh vad jag vill vara hemma idag, Johan är nämligen ledig. Fatta vad mysigt en hel dag att bara mys och se på film men men det får vi vänta med till en annan dag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0