Desperate Housewives har börjat :)

Är hemma idag också då jag har halsfluss och en förkylning som har startat i kroppen. Nu börjar jag även få tryck upp mot öronen.. och jag som aldrig brukar vara sjuk!!! Nu får jag visst allt på engång, kanske lika bra det så jag blir helt frisk och slipper bli sjuk igen :)

Min gudmor ringde och sa att jag MÅSTE stanna hemma och ta hand om mg själv för vem tackar mig om jag börjar jobba och är sjuk?! Nej man har ett liv och det ska värdesättas♥ TACK Annika du är bäst!

Min söta fästman har ordnat så jag kunde bädda ner mig i sängen och se de första avsnittet av höstsäsongen av Desperate Housewives! Gissa om jag blev glad :)

Jag kan meddela att det VAR Susan som gifte sig med Mike♥ Sen flyttar det in 2 nya familjer på gatan och det händer något med Susans dotter..tror hon dog faktiskt. Sen att Lynette väntar tvillingar IGEN kanske inte är precis vad hon önskar mest av allt just nu... Avsnittet var kanonbra, precis som vanligt!!!


Kommentarer
Postat av: matilda

oohej, vad fin blogg:)

2009-09-30 @ 21:37:08
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack för den=/

Du hade inte kunnat varna att du skulle avslöja vem Mike gifte sej med? Själv har jag väntat förväntansfullt hela sommaren för att jag inte vill veta i förväg. I så fall hade jag laddat hem det själv...

2009-10-01 @ 23:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0