Halsfluss... :(

Åhhh jag tror jag har halsfluss..och det är min jobbhelg! kanske inte den bästa kombinationen. Är helt slut i kroppen och har så jävla ont när jag ska svälja. Har känt att det är någonting på gång i 2veckor men jag trodde att det inte var någonting men igår så kände jag att nu kommer detta inte sluta bra och hur mår jag idag? Ja inte så bra. Varje ord jag ska säga gör svinont och som sagt det känns som rakblad i halsen när jag sväljer... Jag MÅSTE hitta nån som kan jobba de sista timmarna för mig för detta kommer inte gå så bra.. Jävla skit också! Jag har INTE tid att vara sjuk. Det blir att ställa klockan på 7 på måndag morgon och bege sig ner till vårdcentralen och få lite medicin. För jag klarar inte av att ha såhär ont!!!


Kommentarer
Postat av: marie 1tr i huset

stackare,jag har pencilin hemma om du vill ha...bara komma upp ;)

2009-09-27 @ 07:29:12
Postat av: oroshjärta

Du ska vara hemma om du är sjuk kiddo!

2009-09-27 @ 09:04:32
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0