Hemmafruar

Japp då var det ännu ett avsnitt av Svenska Hemmafruar på Kanal 3. Jag kan inte hjälpa det men jag tycker faktiskt att det är roligt att titta på. Att följa deras liv i Hollywood ett liv som jag aldrig kommer uppleva är faktiskt lite fascinerande.
Tänk ändå om man ska drömma lite.. att vakna upp på morgonen och på din att göra lista står det:

♣ Massage

♣ Bli sminkad och stylad

♣ Shopping

♣ Middag med vänner

ja osv.. Det skulle faktiskt kännas helt OK enligt mig♥

Sen förstår jag också att det finns tragiska bitar av det livet..



Ha en fantastisk trevlig kväll!
Själv är jag hemma från jobbet och har halsfluss och har så jäkla ONT i halsen PLUS att jag har fått en förkylning i kroppen så jag är helt sänkt. Ingen energi alls..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0