Konstig hemresa från jobbet..

Igår på väg hem från jobbet så gick jag förbi en pub (nej jag gick inte in..) satt det en stackars liten hund bunden utanför. Matte eller husse satt där inne någonstans och söp ner sig och denna lilla goding satt där ensam i mörkret i kylan.. Åhhh vad jag ville ta med den hem♥
Men vilken idiot är det som sätter sin hund i koppel utanför puben?! Jag blir så jävla förbannad när jag ser sånt här!!! DU borde INTE få ha djur :( IDIOT!!!

Sen hände en konstig sak på bussen när jag skulle kliva av på min hållplats. Jag går ner vid trappen på bussen och väntar på att dörrarna ska öppnas och helt plötsligt så känner jag att nån blåser mig i nacken. Precis då öppnas dörren och jag flyger ut! Bakom mig står en man och en kvinna..helt sjukt! Varför, undrar jag?! Så jäkla vidrigt!!!

Hittade denna bild på en hund som tvingats vara byte mellan 2 kamphundar. Det är sååå tragiskt!


Kommentarer
Postat av: Wiwi

usch.. stackars vovve. idiotiska människor som tillåter något sådant.

2009-09-13 @ 23:04:32
URL: http://wiwis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0