Mac och Maria har köpt hus!!!

Nu ÄNTLIGEN har Maria och Mac fått tag i ett hus som är i precis deras stil! Inflyttning sker i juni nästa år, kanske en ganska bra lösning då dom väntar barn i mars. Då hinner den lilla godingen bli lite större och dom har kommit in i en bra rutin :) jag har sett att bilderna på huset och det är verkligen heeelt fantastiskt! Är glad för deras skull, vem skulle inte vilja bo i ett fint hus!?

Jag bjuder på två bilder! Detta är vardagsrummet♥


Ett av deras badrum♥

Japp här ska jag ligga och gotta mig ibland tillsammans med Maria :) Jag pratade med Mac och frågade om det fanns musik i badrummet, men det gjorde det inte nu men självklart skulle han fixa det. Jag och Johan älskade att det fanns musik i deras badrum i lghten, det blir en helt annan stämning!
Bra val Mac♥

Så nu är det nedräkning till juni!


Kommentarer
Postat av: Maria

Det ska bli så himla mysigt! Fatta vad vi ska grilla nästa sommar!!!! Wiii, och ni har ett eget rum :) Puss

2009-09-05 @ 09:32:38
URL: http://mariaslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0