Måndag med ny start..

Godmorgon härliga måndag!

När jag vaknade imorse och tittade ut så var det blött och grått ute.. Jag gick till hallen för att ta på mig mina nya fina gummistövlar men det gick inte så bra då jag upptäckte att det var 2st vänsterskor!!! Hahahaha fy faan vad surt.. Jag har letat hela morgonen efter kvittot men hittar det inte. Jag ska slå en pling till dom och se ifall det går bra att byta in ändå. Det är ju inte så att jag använt dom precis hmmm.

Måndagar och tisdagar är så jäkla lååånga arbetsdagar för mig men så fort jag är inne på onsdag så känns det genast lite bättre :) Jag jobbar heeela helgen som kommer nu..suck! Skulle så gärna vilja vara ledig då denna helg bara försvunnit för mig. Jag har haft så mycket att göra hela tiden så timmarna har tickat på i alldeles för hög fart. Men så är livet ibland och man kan bara lära sig saker och se framåt istället för att se bakåt.

Ha nu en fantastisk måndag och sätt på lite bra musik i öronen så kör vi järnet nu!

PUSS♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0