Min träning med min Personliga Tränare Nicklas!

Idag efter jobbet så tränade jag med min PT Nicklas. Trodde att min ursäkt om att jag faktiskt jobbade stängning igår och öppning idag (har sovit då ca 3-4tim) skulle hjälpa att inte köra så hårt utan kanske köra lite snällare..
Men NEJ inte det inte.. det finns inga ursäkter säger Nicklas. Så det var bara att masa sig till omklrummet och byta om :)

Vi började med att värma upp med att ha en repstege på golvet och träna fotarbete. När svetten började komma vara det dax för att köra igång! Lite benböj med vikt och sen körde vi även marklyft 85kg ett x antal set(fick ha dragremmar, vilket jag tycker är skitkul) för att sedan köra grodhopp längst korridoren och sen tillbaka till marklyft. Lite bröst blev det också..sen mådde mina armar fint kan man säga men var det slut där..icke! Nej nu skulle jag stå på händer först 1min sen 45sekx2. Först när jag skulle stå i en minut så kom nån nerv på något konstigt sätt i kläm och min vänstra arm bara vek sig under mig och där låg jag platt som en liten pannkaka på marken med en arm som hade domnat bort. Men det var bara att kämpa sig upp igen och på nästa.

Det var ett kanonpass och det kändes bra att köra på för nånstans finns energin där inne, ibland måste bara nån ta fram den. Och Nicklas lyckas varje gång :)

Så här sitter jag nu i soffan och knaprar på nötter och vindruvor med en arm som är avdomnad, det känns som att den sover, men det blir nog bra imorgon!

TACK Nicklas för idag, jag blev verkligen på bra humör och kroppen fylldes med bra energi♥


Kommentarer
Postat av: Marie

åh snygging,duktig du är...kom upp och tapetsera ;)

2009-09-17 @ 13:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0