Näsblod av förkylning?

Kan man bli sjukare när man varit hemma i 2dar? Japp det kan man uppenbarligen.. vaknade imorse och kunde knappt prata och under natten har jag vaknat ett x antal ggr för att jag varit helt täppt i näsan. Så när jag sedan gick upp vid 07.30 och skulle snyta mig så gav jag upp, lika bra att gå upp och göra lite frukost. Trist nog så känner jag knappt någon smak...
Vet inte hur många thè koppar jag druckit med honung i, börjar bli lite trist men det är det ända som lindrar min hals nu och det släpper lite i näsan också.
Det är ju för jäkligt med en rinnade näsa!!! Jobbigast är ju att det blir värre på kvällarna då man ska sova!

Jag vill bli frisk så jag kan hjälpa till att plantera äppelträd i helgen på landet, men just nu ser det inte så lovande ut tyvärr och jag måste bli frisk tills på måndag. Kan inte vara borta mer från jobbet nu, det räcker med en vecka.

Jag har snytit mig så mycket att jag börjar få näsblod nu.. Hur normalt är det?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0