Trafikköer...

Igår när vi åkte hem från ladet så hann vi åka 15 min på motorvägen innan vi satt fast i vår första kö.. Typiskt! När vi väl började rulla igen så kom det första trafikbygget då vägfilerna blev 1 vägfil i ca 1km. Hur mycket otur kan man ha. Men inte nog med det under vår resa dök 4st till av dessa vägbyggen upp!
Så nu har vi bestämt oss att vi ALDRIG ska åka vid 18-19 tiden från nkpg en söndag. Vi var inte ensamna att åka mot sthlm kan man säga..
Johan var även stressad av att han skulle hem och se en match innan han skulle sova för att gå upp vid 05 idag. Så det slutade med att han såg matchen mitt i natten och sen inte kunde somna. Men han slutar vid 15 så då kommer han nog att däcka fint i soffan när han kommer hem.

Själv ska jag jobba ända till 22.15..åhhh jag vill inte jobba idag. Just nu har jag ingen energi alls. Jag får ta och köpa en energidryck så jag kommer igång :)

Ha en fantastisk måndag!

Mina fina älsklingar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0