Tröttis..

ÄNTLIGEN är jag färdig med en grej som jag har suttit och skrivit på. Jag har börjat lite smått då och då men aldrig riktigt fått till det men nu tjatade min fästman på mig så nu tog jag tag i saken och nu så är det som sagt klart, känns skönt! Nu ska jag bara skicka det till pappis som ska finslipa lite på det♥

Kom hem strax innan 23 efter en lååång dag på jobbet och sen satte jag mig direkt och skrev klart det jag håller på med så nu är jag skapligt trött kan jag säga...

Hoppas ni sussar gott redan och drömmer fina drömmar!
Nu kom jag att tänka på en dröm som min vän Maria berättade i söndags. Hon drömde att hon hade 5st barn som hon gick och bar runt på i en ICA-kasse :) Hahahaha fy faan vad roligt det hade varit!


När lönen kommer MÅSTE jag beställa dessa ljus som finns i alla möjliga dofter och dom luktar verkligen UNDERBART!!!
♥♥♥
Finns på www.eleven.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0