Ullis födelsedagsfest :)

Igår var vi hemma hos Ullis som hade en födelsedagsfest :) Johan kom direkt från jobbet till festen så det blev cola drickande för hans del. Johan skulle jobba tidigt imorse så det var skönt att åka bil hem igår.
Ullis bjöd på kanongod mat och dryck! Sen blev det tårta som slank snabbt ner i våra magar♥

Hittade detta söta kort till Ullis, glitter och rosa kan aldrig bli fel!


Presentpåsar är ALDRIG fel. Det finns jättemånga olika färger och former, köp lite silkespapper och slå in presenten och lägg i påsen, KLART! Smidigt och enkelt och kul att få♥


Jag skulle gå ut och tända ljusen..de finns i ROSA!!! Me want :)


Fantastiska tårtor!
Jag skulle köpa med mig en choklad tårta men när jag gick till konditoriet så var det endast en chokladtårta kvar och den var ful så det blev den röda :)


Jag skulle tända ett stort tomtebloss som skulle vara i tårtan men den ville faan inte brinna så jag ropade på Johan och han började genast fixa och trixa. Sen tog jag över och då höll jag tyvärr min tumme precis under när lågan tog fart och faan vad jag brände mig. Så under kvällen satt jag med min tumme i ett glas med is hahahaha:)


Men fint blev det ju!


TACK Ullis och Miqe för en trevlig kväll♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0