Vilken jäkla odör!!!

Väntade på t-banan som vanligt och var i mina egna tankar.. T-banan kom in till perrongen och dörrarna slås upp och ut STRÖMMAR mängder av människor, bra tänkte jag då blir det lite luftigt för oss andra som ska in. Men så fel jag hade.. på något konstigt sätt strömmade lika många människor och lite till in i vagnen.
Där står jag nu trött och lite halvt irriterad som en packad sill! Och inte nog med det så har jag en gigantisk svettig man vid min sida som STINKER (ja här kan man faktiskt skriva så om denna lukt) svett ur alla porer han har på kroppen. Och rakt framför mig har jag en gubbe som skriker att han ska hem ungefär var tredje sekund.
Gissa om jag tyckte det var skönt när t-banan stannade på min station och dörrarna öppnades :)

Synd att det inte finns gasmasker på t-banan jag skulle lätt använda den.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0